Telefon 386 356 884
Velikost písma

Cesta k této kategorii: Úvodní stránka / AKTUALITY / Archiv aktualit

Miami Open 2019

Když se mě (Magdalena Frydrychová) pan trenér na začátku roku zeptal, jestli bych nechtěla jet na závody do Miami, tak jsem nevěřila, že se to doopravdy uskuteční.

Uplynulo pár měsíců a sen se stal skutečností.

16. 5. 2019

V 6 hodin ráno se scházíme před Metropolem, abychom všichni společně vyjeli na letiště do Vídně. Z Vídně nás čekal dvouhodinový let do Londýna. Odtud poletíme 9 hodin do Miami.

Když jsme v pozdních hodinách konečně dorazili na místo, došel trenér do půjčovny pro auto, které budeme mít po celý pobyt k dispozici. Dovezl nás na hotel a šli jsme spát.

17. 5. 2019

Dnes ráno po probuzení vyrážíme nakupovat jídlo a pití do jednoho ze zdejších obchodů. Po krátké pauze se jdeme opalovat na pláž a koupat do moře. K obědu jsme si nakrájeli meloun a následně měli dlouhý odpolední klid. Stále se vyrovnáváme s šestihodinovým časovým posunem. Od půl šesté se scházíme na krátký trénink, který začal lehkým klusem a pokračoval posilováním. Potom na nás čekala zasloužená večeře. Den jsme zakončili procházkou po pláži a šli jsme spát.

18. 5. 2019

Protože jsme se dnes probudili brzy, šli jsme se na pláž podívat na nádherný východ Slunce a dali jsme si snídani. Po snídani nás čekal trénink na pláži a následně hodinová cesta do centra a na Miami Beach.  Zde jsme se podívali na slavný maják, potom jsme si dali oběd, šli jsme vykoupat a prohlédli si centrum města. Protože jsme se na apartmány vrátili pozdě večer, dali jsme si už jen večeři a šli spát.

19. 5. 2019

Ráno jsme začali opět tréninkem. Pak jsme jeli do obchodu doplnit zásoby potravin. Téměř celé odpoledne jsme strávili na pláži koupáním, opalováním hraním volejbalu. Následoval trénink, který jsme měli zaměřený na posilování. K večeři jsme společnými silami připravili těstoviny. Po večeři za námi přijel na návštěvu kamarád trenéra Marka, který se do Ameriky oženil. Přijel se svou manželkou a dcerou Perlou, která byla skoro stejně stará jako my a uměla česky. Večer jsme se s nimi rozloučili a šli jsme spát.

20. 5. 2019

Na dnešní den jsme se my holky strašně těšily. Pojedeme totiž do druhého největšího outletu na světě. Ještě před tím si ale musíme dát náš klasický ranní trénink a potom už můžeme vyrazit. V obchodech jsme strávili přibližně 4 hodiny a pořádně jsme si to užili. Po nakupování jsme si odpočinuli, pak nás opět čekal trénink. Večer jsme se podívali na poslední díl poslední série Game of Thrones, samozřejmě v angličtině.

21. 5. 2019

Chvíli po probuzení jsme si dali ranní trénink a po delší pauze jsme vyrazili do Everglades podívat se na aligátory. Nejprve jsme měli projížďku na lodi a sledovali okolní přírodu. Protože jsme měli velké štěstí, spatřili jsme dokonce 3 aligátory plující přímo okolo nás. Následně nás čekala show s aligátory, která nás ale bavila méně. Po odpolední pauze jsme cvičili metafit. Přestože jsme byli hodně unavení, zahráli jsme si s mladšími dětmi ještě na schovku.

22. 5. 2019

Dnešní den začal opět snídaní a ranním tréninkem. Po krátké pouze jsme se jeli potápět na Key Largo, kde jsme viděli krásný podmořský svět. Byl to úžasný zážitek. Po potápění jsme byli hodně unavení, tak jsme si šli na chvilku lehnout. Večer jsme hráli v apartmánech s mladšími na schovku.

23. 5. 2019

Dnes ráno jsme měli klasický trénink a poté jsme jeli opět nakupovat potraviny. Po příjezdu jsme se chtěli jít koupat, ale byly velké vlny a mohli jsme do vody jen po kolena. Tak jsme se alespoň opalovali na pláži. Den jsme zakončili tréninkem a šli jsme spát.

24. 5. 2019

Dnešní den jsme překvapivě neměli ranní trénink, což nám moc nevadilo. Místo toho jsme jeli trénovat do jednoho z amerických klubů, kde nás trénoval José Luis Guanchez. Trénink nás moc bavil, zřejmě proto, že obsahoval spoustu nových cvičení. Po pauze na oběd jsme se podívali do UFC gymu a následně se přesunuli do další tělocvičny, kde jsme si vyzkoušeli BJJ. Zde nám byla zapůjčena tradiční kimona na tento bojový sport.

25. 5. 2019

Dnes nás čeká nejdůležitější den místního pobytu, závody Miami Open karate tournament. V Čechách jsme rozděleni do kategorií podle věku a váhy, zde bylo rozdělení ještě podle pokročilosti závodníků. Závodila jsem v kategorii nejzkušenějších závodníků, dívky 12-13 let +45kg. Po náročných zápasech jsem si vybojovala krásné 2. místo. Úspěšná byla většina naší výpravy.  Ze závodů si vezu krásnou medaili, která mi bude navždy připomínat tento nezapomenutelný zážitek.

26. 5. 2019

Přestože jsme měli po závodech, ranní trénink nás neminul. Potom jsme si jeli nakoupit ještě nějaké oblečení. Protože se náš pobyt chýlí k závěru, chtěli jsme si ještě pořádně užít moře a strávili zbytek odpoledne u vody. Na pláži jsme udělali i několik fotek s medailemi.

27. 5. 2019

Jako každý den jsme i dnes ráno trénovali a byli dlouho v moři. Také jsme udělali poslední nákup potravin. Všechny nás čekal nelehký úkol, pokusit se sbalit si vše, včetně nakoupených věcí do našich miniaturních zavazadel. Naštěstí máme na cestu zpátky dokoupeno několik velkých kufrů, do kterých si dáme chrániče, a tak se nám naše nové oblečení z místních outletů nakonec do palubních kufrů v pohodě vejde.

28. 5. 2019

Uteklo to jako voda, přestože se všichni těšíme na rodiče a sourozence, vůbec se nám domů nechce. Poslední den jedeme ještě navštívit rodinu naší nové kamarádky Perly. Koupeme se v bazénu a naposledy si užíváme moře. V odpoledních hodinách ještě navštívíme Bayside a dáme si oběd v restauraci na krevety Bubba Gump, kterou všichni známe z filmu Forrest Gump. Rekvizitami z filmu je vyzdobená celá restaurace. Večer se přesouváme na letiště, odlet máme v 22.50 místního času. Letíme opět do Londýna a následně do Vídně, kde si nás zítra večer vyzvednou rodiče některých z nás a dopraví do ČB.

Celý pobyt jsem si neskutečně užila. Moc si vážím toho, že jsem se do Miami mohla podívat. Děkuji trenérovi, že mi tento zážitek umožnil, škole, která mě uvolnila samozřejmě mojí mamce a sponzorovi, kteří mi celý pobyt zaplatili. Doufám, že se do Miami ještě někdy podívám.

Magdalena Frydrychová

fax:386 356 085

email: mailto:gc@gymceska.cz

Zobrazit všechny kontakty

Chcete udělit souhlas s využíváním sledovacích cookies?